Loop-One2Repair-voor-website

One2Repair helpt bedrijven om de huidige service te optimaliseren. Klanten van One2Repair krijgen de gelegenheid om i.g.v. een DOA een speciale website te bezoeken of een agent te bellen. Via grading (beoordeling a.d.h.v. vastgestelde scripts) in SATO wordt beoordeeld of het een terechte DOA is en apparatuur niet ten onrechte wordt ingenomen en de klant een nieuwe wordt meegegeven. Tevens wordt hier bepaald of het apparaat herinzetbaar is of via outlet (andere merknaam) verkocht kan worden

  • One2Repaire kan zorg dragen om e.v.t. de overtollige- en onbruikbare voorraad te veilen en hiermee de klant te ontzorgen
  • In geval van een terechte DOA kan de consument binnen 4/24 uur een afspraak maken voor een swap aan huis
  • Het kom voor dat er geen voorraad meer is van het betreffende apparaat. In dat geval kan in de winkel een swapafspraak worden gemaakt in SATO voor het opsturen van een nieuw apparaat. Het defecte apparaat blijft in de winkel achter.
  • Buiten garantie krijgt de consument de mogelijkheid te beslissen voor reparatie/waarde retour of een kortingsbon van de betreffende winkel.
  • Binnen garantie krijgt de consument de mogelijkheid het apparaat op te laten halen voor reparatie. Er is voor een afgesproken assortiment de mogelijkheid voor een ruil apparaat.

Unieke ophaalservice

Binnen garantie begeleiden wij de reparatie én de claim richting de leverancier. Buiten garantie kan de consument kiezen voor reparatie, vervangende waarde of een voucher voor een specifieke winkel. Optie is een vervangend product.

Binnen én buiten garantie

Binnen garantie begeleiden wij de reparatie én de claim richting de leverancier. Buiten garantie kan de consument kiezen voor reparatie, vervangende waarde of een voucher voor een specifieke winkel. Optie is een vervangend product.

Reparatie of tegoedbon

De keuze van reparatie ligt bij de consument en is afhankelijk van de (emotionele) waarde. Een alternatief kan zijn een tegoedbon of een vervangende waarde. Op basis van een voorstel kan de consument hier zelf de keuze in maken.

Duurzaam concept

Indien een apparaat eigendom wordt van One2Repair zijn er twee mogelijkheden.
1. Verkoop/her-inzet.
2. Demontage (winnen van grondstoffen en milieuvriendelijk verwerken). Evt. data wordt professioneel verwijderd.